lørdag 26. november 2011

Kjære julenissen ...


I år ønsker jeg meg bare noen få ting til jul. :)

Som denne søte engelske "hytta" som Iris Simpkins bor i, i den herlige filmen "the holiday".

Den skal så klar se helt lik ut innvendig som i filmen, men bør vel ha minst et rom til for å huse Knoll og Tott.                                               





























Det kan vel ikke være for mye forlangt vel?










Når jeg først er i gang, kan du vel slenge med en stykk
Jude Law også?
Jeg har vært veldig snill altså!!!





Bildene er funne her.


1 kommentar:

Trollkjerringa sa...

Hurra!!!

Kan du si i fra når du har åpnet pakkene dine, og ta masse bilder av det?
HVertfall av sistnevnte! ;)

Masse lykke til med gavene. Jeg tror du har vært så snill at dette ordner seg! Helt sikker!

Klem!